torsdag, juni 29, 2006

bob hund sover aldrig

Nej och det gör aldrig min bebis heller. Har aldrig hört talas om maken till livlig unge - innan hon ens kommit ut! Jag försöker hitta fördelar hela tiden, men jag bara debatterar med mig själv. Det kan inte bli så mycket rörelse sen när hon blir större och inte kan flytta sig inne i livmodern längre. Men...tänk om det är ett tecken på överaktivitet á la ADHD eller damp? Nejdå, tvärtom blir det säkert lugnare första månader efter födseln eftersom benen "fått sitt spring". O s v.

Det är absolut hemtrevligt också, med hennes små hälsningar, som sällskap. Men jag fattar bara inte hur det kan vara dygnet runt. Hon är så himla liten, hon ska Enligt Regelboken sova nästan 20 timmar per dygn. Yeah right.

Jag längtar verkligen till hon kommer ut. Och då ska hennes pappa få prata allvar med henne.

3 kommentarer:

Micke Orgel sa...

När är det dags?

Amanda Renberg sa...

Ja, pappor är bra på att prata allvar! :)

/Amanda

PS. Kent regerar. DS.

annalin sa...

det är inte dags förrän 30 spetember faktiskt...