tisdag, september 25, 2007

de ska aldrig göra slut

Jag försökte hitta en bild på ett Veckorevyn-omslag som kom för några veckor sedan, där A*Teens-Dhani poserar med sin lilla flickvän, vilket i sig inte är lustigt, utan det tjocka färgglada citatet:


- Vi ska aldrig göra slut!

Det är faktiskt roligt. Och om de trots allt gör slut kanske det går att stämma tidningen.

Det finns en sökfunktion på VR:s sida, vilken indikerar att det FINNS en artikel om Dhani, men jag får inte se den förrän jag valt i vilken kategori jag vill leta. Jag får välja mellan bland annat Inne och Ute, Kändisar...och både ora1- och anå1sex. Är det meningen eller är det hackat?
Well, jag ger upp sökandet efter Dhani från den verkliga källan och googlar lite...och där hittade jag bilden på en fruktansvärt rolig fan-sajt med svartvita p0rriga bilder på en oljig, och eventuellt deffad, Dhani.
Jag gillade verkligen A*Teens! Det här måste vara döden för den gruppen.

Inga kommentarer: