onsdag, maj 27, 2009

det ena leder till det andra, men vad leder det uteblivna till?

Det första jag visste om Brooke Shields när jag var liten var att hon var "världens äldsta oskuld". (Och då var jag så liten att jag varken hade sett Den blå lagunen eller ens visste vad oskuld var.)
"Världens äldsta" lär ju vara en sanning med modifikation - nuförtiden finns det ju okyssta 47-åringar - men hur som helst så säger nu Brooke att hon ångrar att hon väntade, samt spekulerar även i att bristen på sexuell erfarenhet ledde till hennes övervikt.

Hur fasen får hon ihop det? Hon måste ju ha haft värsta aerobicsexet de följande tjugo åren, om hon tror att det är avsaknaden av just den träningen under tonåren, som satt sina spår kring midjan och låren idag.

Förresten misstänker jag att jag har hål i en tand. Det måste bero på att jag inte hade någon moped när jag var femton.
Och jag har en god vän som har mjäll. Vi misstänker att det beror på att hon aldrig riktigt lärde sig multiplikationstabellen.

Mm, relevant.

Inga kommentarer: