måndag, september 21, 2009

chatta med anna anka ikväll





En googling tog mig till duktiga föräldraforumet Familjeliv, som ikväll alltså erbjuder en chat med den senaste svenska världsstjärnan.

Det finns potential till att bli en intressant stund, med frågor som säkert är både upprörda och intelligenta, om moderatorn släpper genom dem.

Ibland läser jag chattar med artister på typ kvällstidningshemsidor och det är mest rent fjäsk som släpps igenom, eller åtminstone besvaras.
- Hej XX, du rockar såååå mycket och är sjukt snygg.kommer du och spelar i älvsjö snart?
-hej XX, jag e en tjej på 16 år. jag undrar om du har flickvän och så undrar jag om du tycker att 16 år är för ungt?

När jag väntade, och hade fått mitt första barn läste jag en hel del på Familjelivs forum (varvat med kents forum) och det tar oftast inte så lång stund där tills man känner sig som en lat och otillräcklig förälder...
Det är inget att hänga upp sig på, men det visar att forumet engagerar föräldrar (mest morsor) med starka ideal om hur familjelivet ska levas och fördelas. Precis som ju Anna Anka faktiskt också har. Därför kan det bli en intressant debatt.

Här kommer chatten vara. Det går att ställa frågor redan nu.

Inga kommentarer: