söndag, september 20, 2009

näsfrida, värd ett nobelpris

Josefine Sundström (och inte minst hennes bebis) har nu bekantat sig med NäsFrida (vilket är en enkel och helt o-äcklig konstruktion för att hjälpa barn som är täppta i näsan.)

Det är en sån grej vars existens & behov man inte ens funderat över - förrän man får barn. En helt oumbärlig pryl, även om man har friska barn som jag.

Det är världens bästa present att ge till blivande/helt nyblivna föräldrar (just eftersom de trodde att de förberett med ALLT, men de visste inte att de behövde en NäsFrida.)

Jag brukar säga att Nobelpriset i medicin borde gå till NäsFridans uppfinnare.

Josefin skriver ödmjukt om det nya moderskapet (och graviditeten dessförinnan.) Men ibland är det lite väl självklart.

Någon önskade vagn-tips.
Jag har ju bara erfarenhet av min egen vagn
men jag är väldigt nöjd med den. [...]
Vagnen heter Bugaboo.


Näe!? Är det sant? Du är känd och snygg, har du en Bugaboo, really?

Inga kommentarer: