lördag, juli 09, 2005

Hästar är inget att leka med

Om det gäller vanliga hästar, ämnade för ridning, vet jag egentligen inte. Men. Trojanska hästar. Otäcka små insekter som kryper in i min söta lilla dator och förstör stämningen. Nu är min dator nyskrubbad och clean. Tömd på allt jag samlat på mig det senaste året.
Och jag som skulle skriva om så mycket. Om London-terrordådet, om Boule & Berså, om gräsallergi, om Parkteatern, om vattenmeloner, om Mian Lodalens senaste bok.
Det får bli nån annan gång. Jag sitter här enbart i vånda över att inte kunna somna. Det är normalt svårt att somna, ännu svårare när det är skitvarmt i lägenheten och solen går upp innan den hunnit ner, men dessutom när man ska upp innan ottan för att ta flygbussen 04.49.
För imorgon bär det äntligen av på semester. Och måtte gräsblomningen vara över i Turkey.

Inga kommentarer: