söndag, juli 23, 2006

filmuppdatering

Det har blivit rejält glesare mellan hyrfilmerna när vi inte längre bor 100 meter från Buylando.
Så vilka filmer hyr man för att förbereda sig för det stundande föräldraskapet?
En som handlar om en pappa som kör ihjäl sitt barn med bilen, och en som handlar om en pappa som säljer sitt nyfödda barn!
Jag pratar alltså om Bang bang orangutang och Barnet. Båda var jag nyfikna på, men ingen var värd särskilt mycket mer än hyrkostnaden. Inte för att jag ångrar att jag såg dem men Barnet är ju översållad med fempoängsbetyg...det är lite att ta i kan jag säga...

Dessutom har vi sett omtalade The Break-Up, med Jennifer Aniston och Vince Vaughn. Är det en komedi är den inte rolig, är det en dramakomedi är den inte tillräckligt dramatisk, är det något annat fattade jag inte det. Vänta till den kommer på tv om några år, man kan verkligen hålla sig! Och varför är den omtalad, bara för att Jennifer och Brad breakade i samma veva? Det skulle ju inte funka i motsatt riktning, tänk, jag spelade in en film om kärlek samtidigt som jag var kär! (Fast usch fy det var säkert det som sålde hela vidriga Mr & Mrs Smith!)

Fast jag tillhör fortfarande Team Aniston. Tro absolut inget annat!

Inga kommentarer: