fredag, februari 09, 2007

dagens i-landsproblem

Funderar på att utlysa en tävling här, Vad ska jag ta bort ut iPoden.
Den har blivit full några gånger, då har jag fått göra ordentliga rensningar.

Jag vill lägga in fräsch vårmusik nu, sånt som jag bara har här i datorn, Airs nya fina Pocket Symphony, och roliga Mika, och Jamie T.

Hur klarar sig folk på iPod Nano och sånt? Jag har ändå 40 GB i min. När ska det komma riktiga grejer, med 250 gigabytes? Fast det kanske blir ett kilo tungt i fickan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det inget bidrag man kan skänka till forskning för att smartingar ska kunna utveckla en iPod som har obegränsad mängd låtar, och liksom spelar den man tänker på. DET hade jag sponsrat.

annalin sa...

ja...som att hjärnan har nån trådlös uppkoppling mot en obegränsad databas!
Fast tänk på att ibland har man skitdåliga låtar i huvudet också, för att de tex spelades på radion när man vaknade. Då kan det gå riktigt illa!

Anonym sa...

Jag vet, det där är lika knivigt varje gång man måste rensa. Det är verkligen dags för de där 250 GB-arna nu!