torsdag, maj 10, 2007

här sitter jag och lyssnar på backstreet boys

och jag vet inte själv varför. Jag har inte ens funderat på om BSB splittrats eller tagit ett upphåll, eller gjort en comeback (tycker det är roligt när vissa kallar det comeback efter 2-3 år...rent PR-trick).
Men man brukar iallafall reagera om nån medlem gör big time solokarriär (som Justin eller Robbie W.)

Som jag har uppfattat det är Happily Never After än så länge bara släppt exklusivt för den amerikanska radiostationen Kiis FM.

Jag tycker det låter bra! Och jag är inte ens ett fan!
(och det är sant. Men det har inte med min musiksmak att göra. jag har ju allt av Britney. OCH A*Teens. Det bara var så att Westlifes pojkbandsballader var bättre, när det begav sig, runt 2000.)

Anyway. Här kan man hämta låten alldeles gratis. Säg inte att det var jag som sa det.

Inga kommentarer: