onsdag, maj 23, 2007

it wont be soon before long

Åh nej, jag hade precis inte tvingats tänka på hemska Maroon 5 på flera flera veckor, dvs inget hade påmint mig om dem, och så har de en ny skiva på gång precis nu.
...Eller förresten, har jag hört nån låt på P3 i klockradions dunkla dimma, men blundat och sovit vidare?

Bara de inte har nån ny This Love, nån sån där jobbig låt som låter precis som alla mid-90s-låtar som man förträngt eftersom de faktiskt inte betydde ett skit för musikhistorien. Såna som t.ex Lemon Tree eller Breakfast at Tiffanys (vilken i o.f.s kan få pris för sämsta låttext).

För visst låter allt med Maroon 5 precis som låten Drop Dead Beautiful (Nooo, I don't wanna take my best friends baby)?

Nu fördömer jag friskt, utan att ha hört nya skivan. De kanske har utvecklats. Fast jag kommer nog inte ens ta reda på det.

Inga kommentarer: