tisdag, juni 19, 2007

justin i globen men inte jag

Ikväll har jag alltså inte varit i Globen och kollat på mr Timberlake. Det gick visst att få tag på enstaka biljetter här och där, men nu blev det inte så.
Det sitter säkert folk runt om i landet och missar konserter hela tiden, men jag hävdar att det måste vara jobbigare att inte gå på konsert när man bor i Stockholm. För det blir så himla påtagligt just dagarna innan. Idag har jag medvetet inte läst någon av gratistidningarna, för då skulle jag säkert bli frestad att åka till Globen trots allt.

Men iallafall, nu innan jag läst en enda recension, så kan jag slå vad om att det blir om inte toppbetyg så åtminstone fyror överallt. För Justin har lyckas ta sig in på den magiska älsklings-sidan, och då får han fantastisk kritik för allting, för alltid.

(Jag vägrar dock tro på att han skulle ha något ihop med Jessica Biel. Det kan inte komma något gott ur Sjunde Himlen, faktiskt. )

Inga kommentarer: