tisdag, juni 12, 2007

var är en katt, banan?

Åh om jag bara haft en scanner, då hade jag visat en bild på den något kryptiska efterlysning, som satt på en sån där offentlig anslagstavla här på Kungsholmen idag.

If you found here a gray cat-boy,
call please +322539196
or send cat to Estonia.
Where is a cat, banan?
Where is my boy, mango?
Where are the mobilnumbers?

Vadå banan!?! Vadå mango? Och hur roligt är det inte att man helt enkelt ska skicka katten till Estland om man inte orkar ringa!!?

Alltså jag är jätteintresserad av att få veta vad detta egentligen är. Det var skrivit i gammaldags skrivstil med blyerts på vit kartong. Och ja, jag stal ju detta så jag motarbetar kanske sökandet, men ibland är internet ett bättre forum (fast telefonnumret jag uppgav ovan är inte komplett.)

Inga kommentarer: