söndag, augusti 17, 2008

now touch me (baby) can't you see that I am not afraid

Nu blev jag själv extremt sugen på massage.
Axelsons sida står det faktiskt att Den Svenska klassiska massagen är världsberömd. Genom knådningar, glidningar och tryck löser massagen upp spänningar i hela kroppen och ger en behaglig och skön avslappning.

Jag har bara inte tänkt på att vanlig massage är svensk massage.
Det är väl som att kineserna säkert inte kallar sin mat för kinamat.


Hoppas att den totala bristen på tider på Axelsons beror på att terminen inte startat än. Annars har Alla Andra verkligen varit ute i god tid.


Jag fick faktiskt massage på stranden i Nice. Har alltid tyckt det var tacky, men såg hur en dam bredvid fick sig en omgång. Och jag hade en låg parasoll så det syntes inte så mycket, när det var min tur.


Egentligen skulle jag vilja ha någon sökmotor över massörer i Stockholm där det finns någon gradering i vem som trycker hårdast. Jag behöver alltså riktigt hårda tag på ryggen. Det är okej om en vuxen man trampar runt på mig, bara han vet vad han sysslar med.

Inga kommentarer: