torsdag, september 25, 2008

hold on, be strong?

Ibland har jag en underlig tävling för mig själv, som går ut på att se hur länge jag kan vänta från att jag ätit något till att jag måste borsta tänderna. Det finns faktiskt inget obehagligare än gamla smaker och matrester i munnen. (Jo, att höra andras ät-ljud!)
Det är en anti-tävling, och det hade ju inte gått att utmana nån annan, det skulle vara om de inte fick gå på toaletten, eller (haha) kolla vem som sms:at på HUR lång stund efter att det pipit i mobilen.

Jag kan faktiskt "hålla mig" uppemot 30 minuter, om jag bara ätit en macka, men då är det samtidigt det enda jag kan tänka på. Att borsta tänderna.

Ikväll är min sambo på konferens och har packat ner husets ordinarie tandkräm, så det blir till att rota i resenecessären, eller att helt enkelt borsta med Biancas Bamse-tandkräm. En tub med Skalman på är väl aldrig fel.

Inga kommentarer: