torsdag, januari 01, 2009

pippi & bamse är soo last season

I år kommer Magnus Samuelsson att bli verkligt känd och folklig, för han ska tydligen delta i Let's Dance. (Jag har fortfarande inte fattat hur en danstävling kan dra så många tittare! Det hade varit typ lika intressant att se kändisar lära sig deklarera eller koka ägg.)

Men jag har önskat mig en dejt med Magnus Samuelsson de senaste tre födelsedagarna, och ska nog göra det även i år. Magnus är alltså världens starkaste man, och jag är inte ute efter varken hans pengar, kropp eller ens renoveringshjälp. Jag har bara fått för mig att det skulle vara helt fantastiskt för min trötta rygg om någon höll mig upp-och-ner en stund. (Att det behövs en som är världens starkaste, och två meter lång, är för att jag inte vill behöva oroa mig för att vara för tung under tiden min ryggrad rätar ut sig.)

Det finns faktiskt ett formulär på Magnus hemsida, om man är intresserad av att anlita honom till ett arrangemang. Borde jag fylla i? Det står så rart: Skicka gärna ett meddelande om ni önskar använda Magnus.
Yes, jag önskar använda Magnus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså han bor rätt nära oss och ses ej sällan på pågatåget mellan Gärsnäs och Malmö, kanske kan du dra ner kostnaderna (eller tipsa mannen om dett aifall det ska bli en present) om du slår ihop det med ett besök hos oss samtidigt....? Ett snabbt upp och ner på stationen i köpingebro kanske går på en typ.... 200 spänn eller?