tisdag, april 21, 2009

these boots (?) are made for walking

Framför mig ligger en vår och en sommar med många barnvagnspromenader, och jag funderar lite löst på om man skulle spendera födelsedagspresentpengarna på ett par MBT-skor. Det skulle ju inte skada att få bättre gång och hållning på samma gång. Samtidigt har jag aldrig sett någon med sådana skor, man kanske ser jättefånig ut (eller, i bästa fall, så har jag visst sett hur många som helst - och inte ens märkt det!).

Men vad är nu Fit Flops för något? Har de någon motsvarande effekt, eller är det bara fotriktiga skor (som Ecco)?

Jag märker att min skräck för foppatofflor sitter kvar. Att denna färgskrikiga gummitoffla gjort mig skeptisk till alla vidare innovativa sko-uppfinningar.

Någon som har erfarenhet av MBT eller Fit Flops..?

Inga kommentarer: