torsdag, maj 14, 2009

Нас не догонят

Åh så kul det skulle bli att se pausen i semifinalen på ESC igår. t.A.t.U skulle ju vara med. Jag lyssnar ju fortfarande på dem, och googlar fram senaste nytt åtminstone nån gång om året. Som jag förstått hade de lagt ner. Men solokarriärer som uteblir kan få vem som helst att återförenas, och jag förväntade mig en ny panghit när Lena och Yulia äntrade scenen (i total avsaknad av såväl skoluniformer som något lesbiskt utspel...)

Men i stället blir det Not gonna get us. Okej, en jättejättebra låt (som fick sitt erkännande efter Lars Noréns vinter-sommarprat, right?) Från allra första albumet. Jag kan tycka att om de tar en gammal låt, så ta Ne ver, ne bojsia, som ju var deras tävlingbidrag 2003.
Not gonna get us var inte ens på ryska (Nas ne dogonjat') . Och det var heller inte hela låten, bara en del (som jag trodde skulle mynna ut i ett t.A.t.U-medley, men nej, det var det hele.)

Och. Det var väl inte ens live? Jag tyckte det kändes väldigt mycket playback...

Inga kommentarer: