tisdag, juni 09, 2009

lead singer syndrome

Nu har jag lyssnat flera varv på finfina Kleerup & Krunegård-ep:n Lead Singer Syndrome, och jag vill faktiskt köpa den. Frågan är om den ens finns fysiskt? För jag känner inte för att ha den i iTunesversion när det ändå är Spotify som står öppet hela tiden. Dessutom kan det bli en bra present.

Cdon och de andra lageraffärerna vill inte kännas vid den. Jag får väl prata med min trogna Record Hunter. Annars får jag lyssna tills jag tröttnar. Sitta inne vid datorn i juni månad har ju sällan varit ett sånt litet problem som just denna sommaren.

Det roliga är att det är inte särskilt likt varken Robyn-eller-Titiyo-electron eller Jag-är-en-vampyr-slammerpopen. Killarna har mötts på mitten (knappt där, ens.) De kanske hade en gemensam trettioårskris..?

De har åtminstone en (smal men tillräcklig) gemensam hemsida. Nu är frågan om kleerupen dyker upp som gäst när Markus ska sjunga allsång på Skansen i dess finalprogram?

Inga kommentarer: