söndag, augusti 16, 2009

hej glasvegas!

hoppas spelningen klockan 21.35 IGÅR gick bra. hoppas att Ladyhawke, som som sista akt går på scen om två timmar, också gör en bra spelning. Jag är övertygad om att Way Out West blev en succé, med alla fantastiska bokningar, åtminstone för den som hann ta sig runt från scen till scen.
Ingen frågade mig om jag ville följa med dit, men det känns som hälften av alla bloggare jag läser är där nu, samt några indie-kompisar-som-inte-står-mig-nära-men-vars-fecebookstatus-jag ser-varenda-dag.

Nu är det slut, va? Och hon som inte kunde åka, hon som fick ytterligare en dotter för ett par månader sedan och försöker få lite egentid vid midnatt, framför datorn, hon ber därför vänligen och ödmjukast

Caroline from Glasvegas att hålla tyst nu!!!

Inga kommentarer: