söndag, augusti 16, 2009

melody gardot (fast jag vet inget)

Jag såg en reklamspott på TV3 ikväll, för sångerskan Melody Gardots senaste album. Men jag uppfattade först inte att det var reklam för en skiva (och för cdon), utan trodde helt klart att det var en ovanligt smakfull musiksättning till en Synsam-reklam!

Nu är filmen rätt lik de reklamfilmer för just Synsam, och alla dess glasögonmärken som rullat det senaste året. Men ändå, när man tänker efter är det extremt få artister/kändisar som visar sig i brillor! Melody är ju snygg på bilderna, som en Reese Witherspoon i Fendi-bågar.


Jag har egentligen inte hunnit lyssna på hennes musik särskilt mycket, men det verkar vara något för såna som gillar Katie Melua, Diana Krall och Norah Jones (vilket jag visst kan göra - i väldigt begränsad omfattning.)

Och här twittrar Melody, riktigt djupt, av det senaste inlägget att döma, the cosmos never cease to amaze me. Framtida låttitel?

Inga kommentarer: