måndag, november 02, 2009

när jag inte vet vad jag ska skriva om, så hyllar jag Agnetha. (eller Britney.)


Yes, det är Agnetha, som jag brukar tycka är en av världens vackraste kvinnor, och som har inte en av utan definitivt världens bästa sångröst. Bilden måste vara långt före ABBA-epoken, när Agnetha var en redig folkparksartist som hade omväxlande bra och dåliga låtar (ofta med häpnadsväckande fula titlar. Vad sägs om Min farbror Jonathan, Snövit och de sju dvärgarna eller Fram för svenska sommaren?

Agnethas outfit skulle platsa i valfri modeblogg 2009, åtminstone tycker jag att det är jättefina kläder (minus gardinomfånget till halsband.) Fast det är något som gör att hon ser lite "styltig" ut, som att överkroppen photoshoppats till bak-o-fram-vänd, med tanke på armarnas/händernas position.

Anyway, bilden kom från inlägget Svartvitt på bloggen la vie sportive. Det var över en vecka sen men jag kan inte låta bli att gå tillbaka och kolla om igen. Älskar vackra sextiotalsfoton. Särskilt på franska kändisar.

Inga kommentarer: