fredag, augusti 05, 2005

Inget bloggande. Bara medan jag står i kö...

Det blir inget bloggande från mig idag. Jag borde förbjudas att skriva när jag har tagit sömntabletter nämligen (men jag förtjänar dem, jag somnar aldrig annars!)
Men jag måste berömma James Blunt, för konserten onsdag kväll. Han var verkligen jättegullig, sjöng vackert live (det är inte alltid självklart!), spelade mest gitarr och hade en sidekick vid namn Paul på Fender Rhodes. Nästan alla låtarna var från Back to Bedlam, och naturligtvis avslutade han med You're Beautiful. Men när de gått av scenen blev det ett märkligt scenario...jag har varit på massor av konserter i mina dagar, av alla storlekar och i alla genrer. Men aldrig förr har jag varit med om att publiken verkligen försöker klappa in dem på scen igen i nära 5 minuter...och att de inte kommer in igen!!! Några fler låtar borde de väl kunna...annars tar man väl nåt av Nick Drake eller Dylan. Eller bara kommer in och bugar igen? Inte hade han bråttom för att spela på Berns eller liknande heller...nej lilla James stod i godan ro på MONDOs ute-terass och drack flasköl och pratade med unga damer. Men det fanns säkert en bra förklaring. Han satt nog på toa och hörde inte de stående ovationerna.

Idag har jag slösat pengar på en urgullig nyckelring (på Accessorize) som ser ut som en minipytte UGG:sko! Jag fattar att skon som plagg har gjort sitt på ett tag, men det är nästan så att man vill köpa en till OCH en Barbiedocka (jag lekte tyvärr inte med sådana.)
Inatt kollade vi på Big Fish. Jätteunderbarvacker film! Rekommenderas!

Varför är du uppe än Anna borde inte du vara lite trött nu? Jo men jag har äntligen lyckats hamna i kön överhuvudtaget till Post&Telestyrelsens test (om datorn är utsatt) och då vill jag inte stänga datorn ju. Nu kan jag iallafall rekommendera alla att göra det testet här...nu när jag står före i kön...hehe. Det blev lite bloggat ändå. Godnatt!

Inga kommentarer: