onsdag, augusti 10, 2005

Jag har en boombox på rumpan!

Idag har jag varit och hämtat ett rek-brev med mitt nya Primp-set ! Jättesköna blå mjukiscapribyxor och en hoodie som Samaire Armstrong har på bilden här intill MEN - jag har ingen unicorn, eller icecreamcone på mina, utan en BOOMBOX. Jag blev helt förälskad i att få ha en 80-talsbergssprängare på kläderna! Lustigt egentligen att vuxna tjejer betalar dyra pengar för mjukiskläder i knalliga färger med glasstrutar och hästbilder på, när det med jämna mellanrum debatteras varför det finns behåar och stringtrosor för dagisbarn! Well, jag är helnöjd iallafall (fast jag kan nog aldrig använda delarna ihop, det bli too much.) Och jag betalde 610 :- för mitt set, egentligen kostar det $158 (över 1660 skr) Tradera är ett väldigt bra ställe att shoppa loss på, och att sälja sånt som man inte behöver.
Samaire (uttalas Samira) är en rätt cool tjej faktiskt, hon spelade Anna i The O.C. och har senast kunnat ses i den frekvent spelade videon till Daniel Powter's Bad day.

Zickis är fortfarande här, och förutom fika och shopping hela dagarna har hon lärt mig varför det där tjatiga (i media iallafall!) Sudoku egentligen är roligt, och svårt. Så jag tror jag ska ta med en liten ruta till sängen...de andra sover förstås redan, men jag kände mitt Blogg-Ansvar!

Inga kommentarer: