tisdag, oktober 02, 2007

britney förlorar barnen

Nu ser det ut som att Britney faktiskt blivit av med vårdnaden om sina små pojkar.

Man kan använda gamla svenska ordspråk som "många bäckar små...",
(där jag förmodar att bäckarna är knark, inte att Britney inte använder trosor, för det har väl inga barn dött av)
eller "droppen som fick bägaren att rinna över",
där droppen tydligen är att hon körde bil med barnen i baksätet - och att hon inte råkar ha ett giltigt körkort precis nu. (I så fall är det väl sämre att barnen inte åker bakåtvända, inte ens ettåringen, men det är det heller ingen lag på.)

Hoppas det är en slags markering bara, att nu-är-det-allvar. Så att Britney måste lämna pojkarna på onsdag kl 12, tills domstolen beslutar något annat - och att de beslutar något annat redan veckan därpå.

Hoppas också att liknande domare kommer att vara konsekventa, med alla andra betydligt mindre lämpade föräldrar! Courtney Love och Whitney Houston har väl fått ha sina flickor hos sig?

Tyvärr, kevin. Jag tycker inte att det finns tillräckliga orsaker för att Britney ska förlora vårdnaden helt. Det ska väldigt mycket till för att barn inte ska få träffa sin mamma.

Jag fattar inte hur föräldrar står ut med delad vårdnad ens. Jag kan inte föreställa mig nåt värre än att inte få träffa little B varje dag.

Inga kommentarer: