torsdag, november 01, 2007

my god, that Britney is shameless

Blackout, Britneys nya skiva kom ju (till butikerna) idag. Än har jag inte hunnit lyssna så noga, men det är ju en dansskiva rakt igenom, inte en enda ballad. Det är lite synd för hennes sångröst brukar mer komma till sin rätt där, och jag hade gärna fått en till ballad av samma kvalitet som Everytime.

Och även om det är mycket stön i Britneys låtar nuförtiden så finns vissa "viktiga" textrader med. Som när hon i Why should I be sad sjunger "My friends said you would play me. but I just said they’re crazy", som måste vara en direkt hint till Fed-Ex.

Jag tycker nog Piece of me är bäst än så länge. (den innehåller förresten detta inläggets rubrik!)
Men jag undrar om Britney inte ska göra någon promotion alls!? ALLA gör ju framträdanden och intervjuer när de släpper nytt! Tydligen gjorde Britney en radiointervju imorse - men gick iväg och tog en dusch mitt i..! What?!

Och så har Britney absolut världens sämsta officiella hemsida. Hur svårt kan det vara?

Inga kommentarer: