måndag, juni 09, 2008

man tror att man känner sin partner

Även om man inte tror det, så snappar tydligen killar upp en hel del värdelös information, sånt som jag som tjej inte ens reflekterar över att jag "bara vet".

Ikväll zappade min pojkvän förbi en kanal som visade reprisen av Hej hej sommar från i morse.

A: -Är inte det där Jimmy Janssons flickvän?
Jag: - Hur vet du vem Jimmy Janssons flickvän är?
A: - Jo men de har ett barn.
Jag: - Vad heter det barnet?
A: - Vet inte. Men kommer inte hon från Norrland? Hon pratar ju inte alls norrländska!

Jag vet att A rankar Vi kan gunga som en av tidernas sämsta låtar, men annars är väl inte detta allmänbildning, det är ju ändå inte Sveriges svar på...Beckhams direkt?
Antingen tittar han mycket noggrannare på Melodifestivalen än vad han ger sken av, eller så läser han mama när jag inte ser.

Eller så följde han Fame Factory innan vi blev tillsammans. Så måste det vara.

Inga kommentarer: