fredag, september 26, 2008

it ain't over 'til it's over

Jag tror inte att mitt liv kommer att påverkas nämbart av faktumet att Ulf Lundell ska sluta att spela. Det sker ju inte ens nu, utan det verkar som att han planerar en avveckling på ett par år.
(Jag blev faktiskt mer bestört av rubriken Lundell lägger av när jag trodde att det gällde ett fruktansvärt besked om att Kristin Lundell skulle sluta att blogga!)

Ulf Lundell är en sådan gubbe som alltid har funnits. Man vet att han är på turné emellanåt, eftersom konserterna recenseras i dagspressen, liksom hans böcker.
Men det är inte det att det hela tiden spelas nya hitlåtar av honom i radio.
Så frågan är om det ens kommer märkas om han slutar att ge ut nya skivor. Oh la la jag vill ha dig och Kärleken förde oss samman lär ju fortsätta fylla sin etertid ändå.

Inga kommentarer: