måndag, maj 18, 2009

flygplan & liknande objekt

På tal om att flyga. Jag skulle inte ha något emot att kunna flyga själv. Nu slösade jag dock mina bästa studieår på musikhögskolan i stället för att bli pilot, och antar att jag faktiskt är för gammal nu (så det är inte ens lönt att ha en dröm som jag inte vågar uppfylla.)

Det var heller inte aktuellt att slå till på denna tradera-auktionen, med ett alldeles eget lätt flygplan inklusive hangar och flygstråk (damn, då skulle vi dessutom kunnat ha sommarställe i Skåne på köpet. Även om måtten på "tomten" är underliga 300 x 9 meter!)

Nu tycker jag att det är mest uppseendeväckande vilka andra objekt Tradera föreslår till dem som inte hann bjuda på flygplanet. Solglasögon, simdyna, studsmatta och kylväska. Verkligen nästan samma sak som ett eget flygplan...

Inga kommentarer: