måndag, augusti 31, 2009

how-to: lyssna på bob dylan i spotify

Att Bob Dylan (and his fellow Magnus Uggla) har lämnat Spotify har man läst ett antal gånger nu. MEN jag hittade ett sätt att kringgå detta. Det gäller i och för sig att man ovetandes var förutseende (vilket är enormt svårt!).

Åtminstone för mig, så funkar det fortfarande att lyssna på Dylanlåtar som ligger i mina spellistor! Till exempel har jag fina Sweetheart like you i en lista, och kan därmed fortfarande lyssna på låten när jag vill. Fast om jag klickar på själva albumet, Infidels, så är det "rött" och har texten This album is currently not available. (Alltså finns musiken där, i väntan på ett bättre avtal...)

Det var verkligen ett plötsligt infall som mr Dylan fick. Vid uppdateringen av spotifykatalogen för bara 5-6 veckor sedan, tillkom sex (eller åtta) nya Dylanalbum.

1 kommentar:

Sakira sa...

Just love your article.I do continuously look over your web site for brand spanking new articles.I am recently acting on associate app spotify premium apk 2017 thats going awe-inspiring and special because of you 🙂