måndag, augusti 10, 2009

i wore my swimming suit

Såna där badshorts, som är snabbtorkande och snygga, som funkar både i havet, på stranden, i parken och på after-beach är ju ett avundsvärt plagg. (för tjejer. Även om vi kan ha en tjusig, färggrann liten bikini under kläderna så kommer den att blöta ner våra shorts/klänning när det är dags att lämna stranden.)

Så varför badar vissa killar med kalsonger under shorts?
Inte något av det, utan båda två. Är inte det rätt äckligt?

This summer I swam in a public place

And a reservoir, to boot,

At the latter I was informal,

At the former I wore my suit, I wore my swimming suit.

En vers ur finfina The Swimming Song (i Sverige möjligen mer känd som ni-na ni-na ni-nanna)

2 kommentarer:

hp sa...

helo

nu har jag mejlat dig ang böckerna!


SMEK /HP

hp sa...

FAN! DIN MEJL FUNKADE INTE, kopierar mejlet hit:


heLLOw!



Vad kul att du hade många böcker som jag ville ha!



Jag har redan fått tag i en bok, nämligen "Mediekultur, mediesamhälle".







Men resten av böckerna behöver jag :)



Dvs dom här:






Communication in history. Technology, culture, society.


(4 uppl.).

Crowley, Davis och Paul Heyer




Medierna och moderniteten


Thompson, John B










Press, radio och TV i den digitala tidsåldern


Weibull, Lennart/Stig Hadenius













MedieSverige 2008 – Statistik och analys.


Ulla Carlsson & Ulrika Facht





























Understanding Celebrity


Turner, Graeme











VILKA HAR DU?


VILKET PRIS HADE DU TÄNKT DIG?





Går du på Södertörn så jag kan få de med en gång? :)








ömt litet smek /hp