torsdag, september 10, 2009

and yet it isn’t unexpected - i have been waiting for these visitors

Vad har hänt med min sidvisningsräknare?
Nu i augusti har den varit på 67.000-nånting, jag sneglar på den var och varannan dag, eftersom den inom en överskådlig framtid borde passera 70.000 besökare!
Men vilken bitchslap! I stället är bloggen hux-flux nere på under 12 000 igen!
Varför!?
Man kan faktiskt inte ångra sig på internet. En sida man har besökt, och har läst, kan man möjligen radera den grundläggande informationen om i sin egen burk (men ändå aldrig helt, haha, man lämnar spår) men man kan inte ångra klicket i cyberspace!

Jag har inte haft räknaren sen bloggens start, men ändå i flera år, och jag vet hur låga besökssiffrorna är (helst skulle jag vilja ha en osynlig räknare. Men det kanske är lite fegt) men varför de reduceras till en femtedel helt plötsligt hittar jag inget svar på.
Varför kan ens de där räknarna gå bakåt?

Inga kommentarer: