måndag, oktober 26, 2009

kents releasefest i N.Y.

Har bara väntat hela dagen på att Kent, eller tja, någon representant, ska ringa för att berätta att jag har vunnit resan till releasefesten i New York.
Jag riktigt planerar och överlägger med mig själv. Kan sambon kanske missa en teaterföreställning? Bebisen kan ju knappast vara utan mig, men hon har inget pass!
Och blir det bara Bianca som inte får åka med, nej det går ju inte. Det är ju tack vare henne jag tänkte vinna. Ja, för jag tycker verkligen att det är en oslagbar motivering, att döpa sitt barn efter en kentlåt och en kentskiva (och kolla hennes tröja!)

Jag fattar inte varför de inte hör av sig. Vinnaren kontaktas den 26:e står det, men den tjugosjätte är slut om en timme. Och ingen har ringt, eller ens mailat min kentmail.

Inga kommentarer: